close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מכללה בקריות להכשרה מקצועית

מערכת שורשכב אב, תשעו26/08/2016

אם אתם מתגוררים באזור הקריות והצפון בכלל, ומעוניינים להשתלב במהירות במקצוע בטוח ומתגמל, הרי שעומדת בפניכם האפשרות להירשם לקורסים והכשרות מקצועיות

תגיות:

אם אתם מתגוררים באזור הקריות והצפון בכלל, ומעוניינים להשתלב במהירות במקצוע בטוח ומתגמל, הרי שעומדת בפניכם האפשרות להירשם לקורסים והכשרות מקצועיות. מדובר בתוכניות שמוצעות על ידי מוסדות אקדמיים כדוגמת מכללת אינטלקט אקדמון, הנחשבת למוערכת ומובילה בתחומה. המכללה מקיימת שורה ארוכה של הכשרות במגמות ייעודיות, כגון מגמת פיננסים, מנהל ואדמיניסטרציה, חינוך, תעשייה, תוכנה, מחשבים ורשתות, ומציעה קורסים מרתקים בתחומי פיתוח ועיצוב אתרים, טכנאות סלולר, מזכירות רפואית, חשבי שכר, הנהלת חשבונות ועוד.

החשיבות של מכללה אמינה ורצינית

חשוב להבין כי עשרות אלפי ישראלים משתתפים מדי שנה בקורסים מקצועיים והכשרות בצפון, מאחר שברור להם היתרון של קורס קצר הפותח את הדלת במהירות לשוק התעסוקה. על כן, ישנה תחרות גדולה בכל תחום ומי שסיים קורס במכללה רצינית וברמה גבוהה זוכה ליתרון משמעותי בראיונות העבודה. יתר על כן, גם לאחר קבלה לתעסוקה זו או אחרת נבחן העובד החדש בשבע עיניים מבחינת הכישורים, המיומנויות והידע הרלוונטי שמצוי באמתחתו. הכלים הללו נרכשים במסגרת קורסים שנבנו באופן מעמיק, לאור היכרות מצוינת עם המשק הישראלי וההתפתחויות האחרונות בו, המועברים על ידי מרצים מנוסים מאוד בתחומם. ואולם, מכללות בקריות ובכל אזור הצפון אינן עשויות מקשה אחת, ולא כולן מסוגלות להציע את האיכויות המתבקשות.

מכללת אינטלקט אקדמון – מהמובילות בצפון

אם אתם מחפשים מכללה בצפון שתעניק לכם ראש שקט וביטחון באיכות ההכשרה, הרי שאינטלקט אקדמון בהחלט מהווה כתובת הולמת. מדובר במכללה השוכנת בצומת קרית אתא שכבר כמעט 20 שנה מכשירה בוגרים להשתלבות מוצלחת, מהירה ואיכותית במגוון תחומי תעסוקה. במכללה מושם דגש רב על התאמה מושלמת של התכנים לדרישות המשק ועל רמת ההוראה, ומאידך על גמישות וליווי אישי שמאפשרים לכל תלמיד למצות את הפוטנציאל הטמון בו. לראיה, המכללה זוכה למוניטין מצוין, להערכה והכרה מטעם משרדי הממשלה, וגם מהווה כתובת מועדפת על עובדי חברות ממשלתיות וציבוריות גדולות כגון בזק, חברת חשמל, מקורות, תעשייה ביטחונית, רשויות מקומיות וצה"ל. המגוון העשיר של תוכניות, לצד הוותק והחדשנות במכללה, הופכים אותה למקום הראשון שאליו כדאי להתקשר ולברר על קורסים מקצועיים המתאימים לכם. בתוך כך, ניתן גם לקבל ייעוץ בחינם במכללה לבחירת התוכנית המתאימה לפי הכישורים, תחומי העניין, התעודות שברשותכם ושאיפותיכם המקצועיות.

לפרטים נוספים, פנו אל מכללת אינטלקט אקדמון ב- *9233

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה